Om Bering & Bering

Mit navn er Ulla, og jeg har en passion for at hjælpe virksomheder med at skabe mere overskud og vækst. Jeg har over 20 års erfaring inden for ejendomsadministration og bogholderi, og gennem årene har jeg hjulpet mange virksomheder med at få styr på deres økonomi og administration.

Jeg tror på, at en virksomhed skal have en solid base for at kunne vokse, og det er her min ekspertise kommer ind i billedet. Jeg kan hjælpe dig med at skabe klarhed og overskuelighed i dine økonomiske processer og administration, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – nemlig at drive din virksomhed og skabe resultater.

Personlig og nærværende

Min tilgang til arbejdet er personlig og nærværende. Jeg ønsker at skabe en tæt relation til mine kunder, så jeg virkelig kan forstå deres behov og udfordringer. På den måde kan jeg give den bedst mulige rådgivning og støtte, der er skræddersyet til den enkelte virksomhed.

Jeg ser frem til at lære mere om din virksomhed og dine udfordringer, så jeg kan hjælpe dig med at skabe mere overskud i din hverdag og din forretning. Kontakt mig gerne, så vi kan tage en uforpligtende snak om dine behov.

 

Lad os tage et kaffemøde

– så du kan fokusere på det vigtigste og få mere ro i sindet.

Over 35 års brancheerfaring

Jeg har en bred vifte af erfaring inden for ejendomsadministration og bogholderi, der strækker sig tilbage til 2001. Jeg har tidligere arbejdet som ejendomsadministrator, assistent i et boligselskab og som boligrådgiver i realkredit. Jeg har været selvstændig siden 2010 og har over en længere årrække administreret mindre og større ejendomsporteføljer.

Jeg har erfaring med at udarbejde budgetter, bogføring og bankafstemninger. Jeg har også erfaring med projektstyring og koordineringsopgaver i forbindelse med renoveringsarbejder. Ud over dette har jeg erfaring som sekretær, advokatsekretær og community manager.

Erhvervserfaring:

2023 – til nu
Bestyrelsesmedlem i ejendomsselskab

2010 – til nu
Selvstændig indenfor ejendomsadministration/bogholderi m.v.

2016- til nu
Medlem af Netsøg Kolding (erhvervsnetværk)

2016 – 2018
Community Manager ved CIONET Denmark

2012 – 2019
Medejer af middelfartonline.dk

2010 – 2012
Diverse sekretæropgaver og bogføringsopgaver for forening.

2010 – 2010
Ejendomsadministrator. Tidsbegrænset vikariat. Behandling af gamle restancer, flytteopgørelse, varsling af skatter og afgifter, optimering af forretningsgange, kreditorbogholderi mv.

2009 – 2010
Ejendomsadministrator. Udlejning og optimering af boliger i Fredericia og Odense. Selvstændig administration af egen ejendomsportefølge herunder bl.a. fremvisning af lejemål, indflytnings- og fraflytningssyn, huslejetjek, huslejestigninger, materiale til GI og udarbejdelse af informationsmateriale, dokumentation, forretningsgange mv., udarbejdelse af budgetter, daglig bogføring og bankafstemninger.

2006 – 2009
Ejendomsadministrator. Udlejning og optimering af boliger i Fredericia, Middelfart, Odense og Rudkøbing. Selvstændig administration af egen ejendomsportefølge herunder bl.a. fremvisning af lejemål, indflytnings- og fraflytningssyn, huslejetjek, huslejestigninger, materiale til GI og udarbejdelse af informationsmateriale, dokumentation, forretningsgange mv. Ophørt pga. konkurs.

2001 – 2006
Assistent i boligselvskab. Udlejning af boliger i Middelfart, afregning ved fraflytning, lejerkontakt, tinglysning af lånedokumenter i forbindelse med renoveringsarbejder, projektstyring og koordineringsopgaver i forbindelse med renoveringsarbejder, vedligeholdelse af hjemmeside, udarbejdelse af informationsmateriale, forretningsgange mv.

1997- 2001 
Boligrådgiver hos Realkredit. Udfærdigelse af lånetilbud, udbetaling af lån, gældsovertagelser, tinglysning, kunderådgivning1 og salg af forsikrings- og bankprodukter.

1995 – 1997
Sekretær for skole- og kulturchefen. Beregning af normeringer for skole og SFO-området. Indkøb af journaliseringssystem til kommunen.

1993 – 1995
Konverteringsvikar hos Realkredit. Produktion af lånetilbud med deraf følgende kunderådgivning.

1985 – 1992
Sekretær i naturgasselskab, kundebetjening, arkivering/journalisering, sekretær for informationschefen.

1983 – 1985
Advokatsekretær elev hos advokatfirma – inkasso, skifteretssager, ejendomshandler.

Uddannelse:

  • 2023 Ejendomsforeningen Fyn – Lejefastsættelse
  • 2023 Ennagram Master – Certificering 
  • 2022 Ejendomsforeningen Fyn – opdatering boliglejekontrakten
  • 2022 Ejendomsforeningen DK – opdatering ny lejelov
  • 2019 Grundejernes Investeringsfond – Indberetning GI m.v.
  • 2019 Enneagram Practitioner – Certificering
  • 2018 Enneagram Specialmodul – Kommunikation
  • 2018 Enneagram Specialmodul – Konflikthåndtering
  • 2018 Enneagram Specialmodul – Niveauer af selvindsigt
  • 2018 Enneagram Specialmodul – Instinkter
  • 2009 Enneagram basis
  • 2008 Diplomeksamen i Boliglejeret – Ejendomsf. Danmark
  • 2007 Grundkursus i Erhvervslejeret – Ejendomsforeningen Danmark
  • 2004 Boligselskabernes Landsforening – kursus i fraflytning
  • 2004 Boligselskabernes Landsforening – kursus i udlejning
  • 2002 Boligselskabernes grunduddannelse
  • 2000 Finansrådets grundkursus i Erhversret
  • 2000 Finansrådets grundkursus i Samfundsøkonomi
  • 1993 Dansk HF 1. år – VUC Middelfart
  • 1992 Bogføring II + III – IBC Fredericia
  • 1986 Selvstændighed i arbejdet
  • 1986 Merkonomfag: Virksomhedsøkonomi IBC Kolding
  • 1985 Advokatsekretær Kolding
  • 1984 Advokatsekretærskolen i Esbjerg

Beredskabskurser:

  • 1995 Instruktør førstehjælp
  • 1994 Brandmandens grunduddannelse
  • 1993 ABC – Instruktørkursus
  • 1992 ABC-Officerskursus
  • 1991  Voksenpædagogisk grunduddannelse
  • 1991 ABC-Specialkursus II
  • 1990 Brandkursus I
  • 1989 ABC Specialkursus I
  • 1989 ABC-Grundkursus
  • 1987 Delingsførerkursus
  • 1986 Gruppeførerkursus
Scroll to Top